LOADING

Scrie...

10 alimente recomandate iarna

Share

Conopida – bogată în betacaroten, important pentru sănătatea plămânilor și a tubului digestiv. Este bogată și în calciu, fier, magneziu și vitamina C, importante în lupta iîmpotriva virozelor respiratorii.

Portocale – aduc doza zilnica necesară de vitamina C, fiind bogate și în carotenoizi.

Ovăz – bogat în beta-glucani, care protejează împotriva infecțiilor bacteriene sau virale. Este bogat în seleniu, important în lupta cu virusurile.

Ciupercile – aduc seleniu, important pentru imunitate, dar și vitamine B și D și beta-glucani.

Migdale – nucile și semințele sunt cea mai importantă sursă de vitamina E, un antioxidant care ajută organismul să producă anticorpi. De asemenea, furnizează doza de magneziu necesară pentru întreaga zi.

Pui – bogat în fier, dar și în seleniu.

Broccoli – o porție mică aduce doza zilnică de vitamina K, dar și vitamina A. De asemenea, ajută și la detoxifierea organismului.

Ouă – sursă importantă de vitamina D, despre care se știe că scade riscul de viroze respiratorii cu 40%. De asemenea, ouăle sunt bogate și în colină, sursă importantă de vitalitate și de energie.

Morcovi – bogați în betacaroten, important pentru sănătatea plămânilor.

Iaurt – îmbunătățește sănătatea tubului digestiv, cu rol în imunitatea organismului.

Tag:

Din aceeași categorie

Lăsați un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *