Scrie...

NUTRITIE & DIETE

Dieta de vara – consum limitat de lipide si carbohidrati

Share

O medie de 650 de calorii, zilnic.
Aceasta dieta se bazeaza pe limitarea consumului de lipide si carbohidrati, fiind recomandate alimentele bogate in vitamine si minerale. Scaderea in greutate este posibila si datorita cresterii temperaturilor exterioare la peste 20 de grade, fapt care favorizeaza consumul de lichide si scaderea poftei de mancare. In plus, pe timpul verii, activitatea fizica este mai intensa, contribuind la arderea grasimilor din organism.

Ziua 1
Mic dejun: ceai neindulcit, o felie de paine de secara (paine prajita sau biscuiti);
Gustare: 200 de grame de iaurt fara grasimi;
Pranz: 100 grame de peste fiert, supa de legume (varza, morcovi, ceapa, cartofi, rosii);
Cina: 200 de grame de legume fierte, in orice combinatie (ceapa, ardei, ciuperci, rosii, morcovi, dovlecei, varza, vinete, usturoi, ciuperci, etc), o felie de paine de secara.

Ziua a 2-a
Mic dejun: cafea neindulcita, doua nuci;
Gustare: iaurt degresat, o jumatate de banana;
Pranz: supa – 100 de grame de carne de vita, varza, morcov, ceapa, cartofi, rosii;
Cina: 200 de grame de legume fierte, in orice combinatie (ceapa, ardei, ciuperci, rosii, morcovi, dovlecei, varza, vinete, usturoi, ciuperci, etc), o felie de paine de secara.

Ziua a 3-a
Mic dejun: cafea neindulcita, doi biscuiti;
Gustare: iaurt degresat, juatate de ceasca de capsuni;
Pranz: supa – 100 de grame de carne de pui, varza, morcov, ceapa, cartofi, rosii;
Cina: 200 de grame de legume fierte, in orice combinatie (ceapa, ardei, ciuperci, rosii, morcovi, dovlecei, varza, vinete, usturoi, ciuperci, etc), o felie de paine de secara.

Ziua a 4-a
Mic dejun: ceai neindulcit, doi biscuiti;
Gustare: salata de varza proaspata (100 de grame), un ou fiert tare;
Pranz: 100 grame de peste fiert, supa de legume (varza, morcovi, ceapa, cartofi, rosii);
Cina: 200 de grame de legume fierte, in orice combinatie (ceapa, ardei, ciuperci, rosii, morcovi, dovlecei, varza, vinete, usturoi, ciuperci, etc), o felie de paine de secara.

Ziua a 5-a
Mic dejun: o jumatate de ceasca de ceai neindulcit si fructe de sezon;
Gustare: iaurt degresat si doua nuci
Pranz: supa – 100 de grame de carne de vita, varza, morcov, ceapa, cartofi, rosii;
Cina: 200 de grame de legume fierte, in orice combinatie (ceapa, ardei, ciuperci, rosii, morcovi, dovlecei, varza, vinete, usturoi, ciuperci, etc), o felie de paine de secara.

Tag

S-ar putea să-ți placă și...

Lăsați un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *