LOADING

Scrie...

Dieta italiana – scadeti in greutate in mod natural

Share

Inainte de a incepe o dieta trebuie sa stiti ca excesul de greutate acumulat in cateva luni nu poate fi eliminat, intr-un mod sanatos, in doar cateva zile. Pentru a ajunge la o greutate normala este ideal sa va schimbati stilul de viata nu pentru o saptamana doua, ci pentru totdeauna.

Nu exista metode miraculoase, iar dietele foarte restrictive vor fi urmate de o reintoarcere a kilogramelor pierdute, poate ca intr-un numar chiar si mai mare.

Asta nu inseamna ca este imposibil sa slabiti prin dieta, ci ca trebuie sa va dezvoltati noi obiceiuri alimentare si sa va modificati stilul de viata.

Un regim alimentar care va poate ajuta sa scadeti in greutate intr-un mod natural este dieta italiana.

Oricine a vizitat cel putin o data Italia, a observat ca italienilor le place sa manance. Cu toate acestea, dieta lor este bogata in peste, legume si fructe, iar ponderea produselor care contin cantitati mari de grasimi animale si colesterol, este minima. Cu cat veti consuma mai putine de grasimi si carbohidrati, cu atat mai repede veti pierde in greutate.

Persoanele care s-au ingrasat repede vor slabi usor daca vor exclude din dieta alimentele foarte grase: unt, carne, mezeluri, ciocolata, branza, smantana, frisca ai carnea grasa, inlocuindu-le cu fructe si legume.

Dieta italiana are trei faze

Prima faza dureaza sapte zile. In acest timp, corpul dumneavoastra are nevoie sa inteleaga ca lupta pentru armonie trebuie sa fie o serioasa si temeinica. Este necesar sa se urmeze o dieta saraca in calorii, dar care ca volum sa corespunda obiceiurilor dinaintea inceperii dietei. Pentru a face acest lucru, pentru micul dejun, consumati 500 de grame de fructe cu iaurt. La masa de pranz puteti gati 200 de grame de orezcu legume, iar pentru cina 500 g legume fierte. Numarul de mese poate fi crescut prin impartirea in mai multe portii. Intre mese se poate bea ceai fara zahar si suc de portocale proaspat preparat.

In faza a doua trebuie sa reduceti nu doar numarul de calorii,ci si volumul alimentelor consumate. in acest scop, la mic dejun consumati 200 de grame de fulgi de ovaz, la care puteti adauga 20 de grame si 100 de grame de afine. Pentru masa de pranz, preparati 100 g de spaghete cu o lingura de mazare, o bucata de pui, cu o greutate de 50 grame, si un ou. La cina, consumati o salata din castraveti proaspeti si salata verde, un ardei rosu si doua felii de ananas.

Dieta italiana permite folosirea oricarui condiment pentru gatit.

Aceasta faza trebui sa fie urmata trei zile, si apoi urmeaza doua zile in care micul dejun si cina sunt aceleasi, dar pentru cina puteti adauga 200 de grame de carne fiarta sau orice peste cu legume, fara unt.

Aceasta dieta este bogata in vitamine si minerale, este echilibrata si permite un stil de viata activ.

 

Tag:

Din aceeași categorie

Lăsați un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *