LOADING

Scrie...

Problemele tinerei care şi-a triplat volumul buzelor

Share

Moda este o mişcare ce vizează influenţarea tinerilor în felul lor de a fi, fizic, dar şi în felul în care se îmbracă, într-o anumită perioadă de timp. Această influenţă nu este, însă, lipsită de pericole.

În fapt, unii tineri nu au limite şi nu sunt conştienţi de potenţialele pericole ale acţiunilor lor. Pentru a corespunde standardelor modei, aceşti tineri nu ezită să-şi modifice ireversibil corpul, apelând la chirurgia estetică. Aşa s-a întâmplat şi în cazul unei studente din Bulgaria, care şi-a făcut 15 injecţii, cu 6 produse diferite, pentru a-şi mări volumul buzelor.

Andrea Emilova Ivanova, 22 de ani, este studentă la filologie la o universitate din Sofia. A vrut să-şi mărească volumul buzelor încă din copilărie şi, când a avut ocazia, nu a ezitat să viziteze cele mai bune clinici de chirurgie estetică din ţara sa. Pentru a obţine buzele pe care le are astăzi, Andreea a făcut nu mai puţin de 15 injecţii cu 6 produse diferite, fapt care i-a permis să-şi tripleze volumul buzelor.

Tânăra declară că este foarte bucuroasă de rezultatul obţinut şi că se simte foarte bine în pielea sa. Acum pozează foarte des pe reţelele de socializare, are mai multe mii de abonaţi pe contul său, abonaţi care comentează şi îi dau sfaturi în privinţa modului în care arată. Andrea este într-un fel de căutare a aprobării celorlalţi, vrea să se simtă frumoasă şi dorită şi nu ezită să-şi folosească atuurile fizice pentru a atrage atenţia.

Conform site-ului TargetStudy, moda a ajuns să ocupe un loc extrem de important în rândul tinerilor. Dorinţa de a fi o altă persoană decât în realitate poate duce la crearea unor complexe şi poate deturna atenţia tinerilor de la obiectivul lor principal, de a studia şi de a-şi construi un viitor. În cazurile extreme pot apărea tulburări de genul anxietăţii, depresiei sau chiar tulburări de alimentaţie. Nu este nimic rău în a vrea să-ţi îmbunătăţeşti imaginea, dar este important să nu se dezvolte o obsesie maladivă şi să nu se ia decizii extreme, cum ar fi aceea de a se înscrie în standardele fixe ale industriei modei.

Mai mult, potrivit revistei Psychologies, reţelele sociale au ajuns astăzi să aibă un impact foarte mare asupra stimei de sine şi ne împing să acţionăm în moduri care să-i mulţumească pe ceilalţi, fără să fim conştienţi de consecinţele psihologice nefaste pe termen lung.

Tag:

Lăsați un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *