LOADING

Scrie...

Regimuri alimentare care trebuie evitate cu orice preţ. Care sunt cele mai bune

Share

În fiecare an, revista americană U.S. News & World Report publică un clasament al celor mai bune şi al celor mai proaste regimuri alimentare. Care sunt cele pe care trebuie să le evitaţi cu orice preţ?

Clasamentul, care conţine 41 de regimuri, este realizat cu ajutorul a 25 de medici şi oameni de ştiinţă. Criteriile avute în vedere sunt următoarele: siguranţa regimului, pierderea în greutate pe termen lung, îmbunătăţirea sănătăţii cardiovasculare şi prevenirea diabetului.

Aşadar, dacă v-aţi decis să slăbiţi, nu apelaţi la cele 3 diete pe care revista americană, precum şi medicii vă recomandă să le evitaţi cu orice preţ:

Regimul Dukan

Se situează pe ultimul loc al clasamentului. Este un regim hiperproteic pe care medicii şi oamenii de ştiinţă îl găsesc prea restrictiv şi care poate avea efecte nefaste asupra sănătăţii, în special asupra sistemului renal. În primă fază poate da rezultate bune, însă după 4 ani mai mult de 80% dintre persoanele care au ţinut regimul au ajuns să se îngraşe din nou.

Body Reset

Se situează pe locul 40 în clasament, penultimul. Este un regim pe principiul „livrărilor la domiciliu” şi care conţine sucuri presate la rece, supe, mâncăruri vegane şi suplimente nutritive. Este ineficient atunci când e vorba despre pierderea în greutate pe termen lung şi este extrem de dăunător pentru sănătatea cardiovasculară.

Total 30

Este un regim restrictiv, care trebuie urmat 30 de zile şi care este compus din proteine, legume şi fructe. Presupune eliminarea mai multor grupe de alimente: leguminoasele, produsele lactate, grăsimile. La această oră nu există nicio dovadă ştiinţifică a eficacităţii sale pe termen lung.

Pe primele 4 locuri în clasament, cu alte cuvinte cele mai bune 4 regimuri, sunt următoarele:

Regimul mediteranean: pe bază de peşte, legume, fructe, ulei de măsline şi foarte, foarte puţină carne.

Dieta DASH: o abordare dietetică destinată prevenirii hipertensiunii arteriale şi aprobată de American Heart Association. Este bogată în fructe, legume, peşte, în seminţe, şi săracă în grăsimi.

Regimul flexitarian: constă în principal în utilizarea mâncărurilor vegetariane şi din când în când permite puţină carne sau peşte. Cam o treime dintre francezo sunt adepţii acestui regim.

Regimul Weight Watchers: nu interzice niciun aliment. Este recunoscut pentru faptul că e uşor de urmat şi chiar ajută la pierderea în greutate.

Tag:

Din aceeași categorie

Lăsați un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Articole asemănătoare