Scrie...

NUTRITIE & DIETE

Dieta bioactiva, bogata in bioelemente energetice

Share

Dieta bioactiva, bazata pe o alimentatie bogata in bioelemente energetice si pe un program de exercitii pe masura, va poate ajuta sa slabiti si sa aveti un fizic de invidiat, fara sa renuntati la mancare.

Secretul acestui regim dietetic consta in alimentele care ard grasimile ce au tendinta de a se acumula in punctele critice ale corpului.

Prima zi
Mic dejun: un iaurt natural cu 100 de grame de capsuni, un suc de pere, o felie de paine cu o felie de muschi afumat fara grasime;
Gustare: un mar;
Pranz: 50g de spaghete cu verdeata;
Cina: tocanita de ardei copti cu masline si 50g de paine.
Exercitiu: 40 de minute de mers in pas sustinut, urmat de un dus cu jeturi alternative de apa rece si calda pentru tonifierea pielii.
Ziua a doua
Mic dejun: o felie de paine integrala cu 30g de pastrama de curcan, doua felii de rosie, o frunza de salata verde, un suc de portocale;
Gustare: un pahar de suc de morcov;
Pranz: 60g de orez fiert cu legume, cu 150 de g de fasole, patrunjel si ardei iute;
Gustare: un kiwi;
Cina: 300 de g de salata de sparanghel cu 75 de g de somon, doua rosii.
Exerciutiu: 20 de minute de sarituri cu coarda.
Ziua a treia
Mic dejun: 150g de iaurt degresat cu 150 de grame de struguri negri, 20 g de fulgi de porumb;
Gustare: jumatate de pahar de iaurt, cu o felie de rosie si una de castravete;
Pranz: 150 g de piept de pui, 250 g de telina, 30 g de paine integrala;
Gustare: o portocala;
Cina: 60g de paste cu bucatele de carne de curcan si legume fierte.
Exercitiu: 15 minute de respiratie profunda, in timpul careia trebuie sa va concentrati asupra obiectivului acestui program in mod pozitiv si optimist. Vizualizati in minte imaginile concrete ale rezultatelor dorite, astfel incat sa le atingeti mai usor.
Ziua a patra
Mic dejun: o felie de paine integrala cu o lingurita de unt light si 30 de g de branza proaspata;
Gustare: un mar;
Pranz; 60 de grame de paste cu peste si verdeata, un kiwi;
Gustare: un suc de grepfrut;
Cina: 100 de g de carne de vitel fiarta, cu rosii proaspete si salata verde.
Exercitiu: trei momente de digitopunctura. In liniste, inchideti ochii si masati-va tamplele cu pulpa degetelor, prin miscari circulare, crescand incetul cu incetul presiunea, timp de 3 minute. In acest mod se activeaza centrul ce regleaza in mod natural foamea.
Ziua a cincea
Mic dejun: 200 de g de capsuni cu 100 g de urda, un pahar de suc de portocale;
Gustare: un kiwi;
Pranz: 70g de cartofi fierti cu rosii si patrunjel;
Gustare: un ceai de menta;
Cina: tocanita cu rosii, ceapa si ardei grasi.
Exercitiu: 40 de minute de alergare usoara sau 50 de minute de mers in pas sustinut.
Ziua a sasea
Mic dejun: o felie de paine integrala cu 30 g de pastrama, un suc de portocale;
Gustare: o para;
Pranz: 300 g de varza verde cu 150 g de cartofi fierti, un morcov, 100g de branza fara sare, piper si condimente;
Gustare: 50 g de capsuni;
Cina: 200 g de salata de castraveti, ardei grasi cu 39 g de carne de curcan.
Exercitiu: O baie detoxifianta cu saruri aromatice si uleiuri esentiale de menta si lavanda pentru stimularea metabolismului si calmarea foamei.

Tag

S-ar putea să-ți placă și...

Lăsați un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Articole asemănătoare