LOADING

Scrie...

Dieta femeilor de succes

Share

Nutritionistii recomanda proteine la pranz si carbohidrati seara. Doriti sa faceti cariera? Doriti sa deveniti o adevarata femeie de succes? Atentie ce mancati!

Alimentele consumate va pot influenta negativ.

De exemplu, nimic nu e mai rau decat un clasic cappuccino cu biscuiti dimineata.
Explicatia e simpla: prea multe zaharuri, cu atat mai mult rafinate, provoaca hipoglicemie si reduc, in cateva ore, performantele intelectuale.

Va recomandam ca, la micul dejun, sa optati pentru musli sau o banana nu foarte coapta. De asemenea, puteti alege un meniu mai lejer – un suc de fructe sau un iaurt.

Cappuccino este bun la pranz: acea cantitate redusa de cofeina ajuta pentru a contrasta scaderea nivelului energiei.

Cine crede ca o cafea sau o gustare dulce sunt binevenite la cateva ore dupa micul dejun, intrucat vor ajuta la concentrare si atentie, se inseala: cofeina creste ritmul cardiac, stomacul se umfla, iar zaharurile sunt absorbite rapid, lasand o senzatie de foame.
Este mult mai util un cub de ciocolata, intrucat suprima apetitul.

La pranz este recomandat consumul de proteine intrucat combate somnolenta si mentine atentia treaza. Optime sunt ouale, deoarece sunt bogate in colina, indispensabila pentru sinteza acetilcolinei, o substanta din creier care ajuta memoria.

Este recomandata si carnea slaba, fie ea rosie sau alba, si pestele. Painea si pastele si in general carbohidratii trebuie lasati pentru cina intrucat au un efect relaxant asupra creierului si favorizeaza somul.

Daca respectati aceste reguli simple veti reusi sa va pastrati nu doar silueta, ci si atentia si concentrarea pe parcursul intregii zile!

Un ultim sfat pentru cei care nu au incredere in aceste sugestii: priviti-i pe cei care ocupa functii de conducere si in putine cazuri veti vedea persoane grase.

Tag:

Din aceeași categorie

Lăsați un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *