Scrie...

NUTRITIE & DIETE

Dieta martisorului

Share

Acest regim are rolul de a depura si de a curata corpul de toxine.

Este o dieta cu 1.200 kilocalorii, care prevede 5 mese si care va va ajuta sa pierdeti doua kilograme, evident daca nu neglijati nici activitatea fizica.

Luni

Mic dejun: un pahar de lapte dulce, 3 felii de biscuiti integrali cu 3 lingurite de dulceata fara zahar;
Gustare: o portie de fructe;
Pranz: 70 g de orez fiert cu ciuperci; legume mixte fierte condimentate cu 2 lingurite de ulei de masline si otet de mere;
Gustare: 125 g de iaurt;
Cina: 200 g de spanac fiert (preparat cu doua lingurite de ulei de masline, morcovi, ceapa si usturoi); 80 g de piept de pui; 50 g de paine integrala.

Marti
Mic dejun: o ceasca de cafea sau ceai, 125 g de iaurt cu fructe, 2 biscuiti integrali;
Gustare: un mar;
Pranz: 80 g de paste condimentate cu suc de rosii; salata mixta condimentata cu lamaie si doua lingurite de ulei de masline;
Gustare: salata de fructe;
Cina: un ou fiert, salata (preparata cu un cartof fiert, ceapa, 50 g de rosii proaspete si condimentate cu doua lingurite de ulei), 150 g de ardei copti, 50 g de paine integrala.

Miercuri
Mic dejun: o ceasca de cafea sau ceai, doua felii de paine intergala cu doua lingurite de urda si doua lingurite de miere;
Gustare: o para;
Pranz: 80 g de paste cu suc de rosii, salata de rosii cu urda condimentata cu ulei de masline;
Gustare: 125 g de iaurt natural;
Cina: 250 g de dovlecel la gratar, 50 g de paine integrala; 100 g de piept de pui.

Joi
Mic dejun: o ceasca de ceai sau cafea, 3 biscuiti integrali;
Gustare: 125 g de iaurt cu cereale;
Pranz: ghiveci de legume; salata verde cu ulei de masline si otet de mere;
Gustare: o felie de ananas proaspat;
Cina: 120 g de piept de pui la gratar, salata mixta condimentata cu ulei de masline, 50 g de paine integrala.

Vineri
Mic dejun: o ceasca de cafea; 125 g de iaurt; doua felii de paine integrala cu doua lingurite de dulceata neîndulcita;
Gustare: o banana;
Pranz: 70 g de orez cu ciuperci; salata verde cu ulei de masline si lamaie;
Gustare: o salata de fructe;
Cina: 80 g de piept de pui la cuptor; 150 g de pastai fierte, 50 g de paine integrala.

Sambata
Mic dejun: un pahar de suc de grapefuit; 2 biscuiti integrali;
Gustare: un kiwi;
Pranz: salata mixta cu linte; 80 g de peste la cuptor;
Gustare: 125 g de iaurt;
Cina: salata de pui cu legume; 50 g de paine integrala.

Duminica
Mic dejun: un pahar de lapte cu doua linguri de fulgi de porumb;
Gustare: o portocala;
Pranz: 80 g de paste cu 50 g de conopida; salata cu morcovi si dovlecei condimentata cu doua lingurite de ulei de masline;
Gustare: un pahar de suc de ananas fara zahar;
Cina: 200 g de piept de pui la gratar sau cuptor, cu lamaie si patrunjel; salata verde.

Tag

S-ar putea să-ți placă și...

Lăsați un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *