Când vine vorba despre mașini pentru femei, toată lumea, invariabil, se gândește la următorul stereotip: mașină mică, eventual de culoare roșie.
Desigur, aceste mașini și-au găsit foarte multe adepte în ultimii ani, însă, în cazul femeilor de afaceri, alegerea unei mașini trebuie să țină cont nu numai de utilitatea sa ca mijloc de transport, ci și de faptul că va constitui un loc de unde se pot conduce afacerile!
Deci, cum trebuie să arate mașina unei femei de afaceri?
Vă oferim în continuare câteva puncte de reper, care ar trebui să vă ajute atunci veți dori să vă cumpărați o mașină.
Un automobil pentru femei
În general, cele mai multe femei preferă o marcă de mașină importată.
Industria auto autohtonă nu ne oferă nimic demn de luat în seamă, motiv pentru care o mașina „străină”, care să ofere siguranță, să nu se strice repede și să fie ușor de remarcat, este soluția optimă.
Când alegeți o mașină din import, fiți atente totuși la cât ar putea să vă coste întreținerea sa sau piesele de schimb.
Culoarea mașinii
Alegerea culorii depinde de la individ la individ. Desigur, o doamnă care ocupă o poziție însemnată în societate va trebui să aleagă o mașină neagră, vișinie sau roșie.
Femeile de afaceri fără inhibiții pot opta pentru culori luminoase sau neobișnuite sau chiar pentru desenarea mașinii cu graffitti.
Dimensiunea ideală
Contrar stereotipurilor, cum că toate femeile își aleg mașini mici, multe femei preferă, totuși, pe termen mediu și lung, mașini mari și chiar SUV-uri.
Motivele? Oferă mai multă securitate și sunt avantajoase în termeni de funcționalitate.
Comoditate și confort
Unul dintre cele mai importante puncte în alegerea mașinii trebuie să-l constituie confortul.
Scaunul șoferului trebuie să poată fi reglat cu ușurință, iar sistemele mașinii trebuie să fie proiectate astfel încât o femeie să nu aibă probleme în înțelegerea modului lor de funcționare.
Una peste alta, însă, alegerea unei mașini rămâne totuși o chestiune de… gust!