La ce te gândești când te îmbraci pentru serviciu? Pentru cine te îmbraci? Pentru tine? Sau îți bazezi alegerile pe ceea ce cred ceilalți că ești?
Fără să suferi de personalitate multiplă, ești, crezi sau nu, 4 persoane:
ești ceea ce văd alții
ești persoana pe care ceilalți cred că o văd
ești persoana pe care crezi că o proiectezi
ești tu cu adevărat
Cum ar trebui să te descurci cu această aglomerare de personaje?
Consistență + Autenticitate
Dacă vei încerca să fii tot ce își doresc ceilalți să fii, s-ar putea să eșuezi. Este imposibil să faci acest lucru.
Ceea ce trebuie să faci este să fii tu însăți, ținând cont și de ceea ce așteaptă alții să fii.
Acest lucru îți va permite să deți controlul asupra acelor așteptări și să fii ceea ce alții își doresc să fii, păstrându-ți autenticitatea.
Dacă te vei preface, îți vei pierde integritatea.
Este posibil să controlezi percepția celorlalți încă de la primul contact.
Secretele Brandingului Personal
Aparențele furnizează 55% din prima impresie pe care ceilalți și-o creează despre tine.
Așadar, dacă aparențele tale creează o impresie greșită, ești deja în dezavantaj.
Alte 38% sunt bazate pe voce – ton, accent, volum. Dacă vorbești încet sau dacă ai vocea răgușită – șansele de succes sunt diminuate considerabil.
Mesajul pe care vrei să îl transmiți reprezintă doar 7%!
Dacă primele 93% sunt greșite, nimeni nu îți va mai asculta mesajul!
Trebuie să devii un brand care să-și păstreze locul pe piață. Și o mare parte a percepției brandului tău vine din modul în care arăți, din ambalaj.
Așadar, ar trebui să te întrebi: pentru ce te cunosc oamenii, pentru ce apelează la tine, ce te diferențiază de ceilalți și cum poți exprima acest lucru în modul în care te îmbraci?
Care sunt valorile afacerii tale? Sunt reflectate acele valori prin modul în care te prezinți? Îți ții promisiunile? Respecți termenele limită?
Dacă lucrezi la circ, poți fi un clown, dar nu și în mediul de afaceri!
Ajută-i pe cei cu care interacționezi să creadă că pot avea încredere în tine și că nu le vei face surprize neplăcute!
Fă acest lucru asigurându-te că imaginea ta transmite cu adevărat ceea ce ești, respectându-i, în același timp, pe cei cu care intri în contact!
Citește și Probioticele – ce sunt și ce beneficii aduc