LOADING

Scrie...

Gimnastica acasa pentru femei

Share

Pentru a va mentine supletea, a avea o piele catifelata si elastica este recomandabil ca zilnic sau macar de trei-patru ori pe saptamana sa efectuati acasa cateva exercitii de gimnastica. Este bine sa faceti acest lucru seara, singure, timp de 20-30 de minute, in fata ferestrei deschise si fara a lasa pe cineva sa va deranjeze.

Evitati sa incepeti gimnastica imediat dupa cina. Imbracati-va confortabil, consumati minim 500 ml lichide si puteti incepe exercitiile.

Pentru intarirea muschilor abdominali si mentinerea supletei lor intindeti-va pe spate pe o saltea sau patura moale. Indoiti genunchii dar departati-i usor, iar talpile sa fie lipite de podea. Duceti mainile la ceafa si incercati sa va ridicati usor. In momentul ridicarii capului expirati si inspirati in momentul in care v-ati asezat din nou la podea. Daca faceti 20 de ridicari si coborari va fi suficient.

Pentru conturarea bustului, stati drept, aduceti mainile in fata, cu coatele indoite. Apropiati palmele, lipiti-le una de alta si incepeti sa le incordati. Expirati in momentul in care le incordati si inspirati in momentul in care tineti muschii relaxati. Faceti acest exercitiu de 20 de ori.

Pentru supletea picioarelor, asezati-va pe un scaun si tineti picioarele lipite. Asezati in partea de jos a piciorului o carte destul de greoaie dar nu exagerat. Ridicati usor picioarele, cat de sus puteti, fara a indoi genunchii si tinand spatele drept. Repetati acest exercitiu de 10 ori.

Pentru supletea taliei, asezati-va pe spate si indoiti genunchii. Duceti o mana la ceafa. Ridicati usor capul, iar cu cealalta mana, incercati sa atingeti genunchiul opus. Dupa ce ati executat de zece ori miscarea, schimbati mana.

Tag:

Din aceeași categorie

Lăsați un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *