LOADING

Scrie...

Pentru un abdomen plat tot timpul

Share

Masati zilnic abdomenul prin miscari circulare usoare, in sensul acelor de ceas sau in sens invers acestora. Aceste masaje au rol tonifiant si confera elasticitate pielii.

Daca va confruntati uneori cu senzatii de balonare, fiti siguri ca alimentatia este de vina. De aceea, renuntati timp de cateva zile la lapte sau iaurt, la legume, fructe sau apa minerala. Locul apei ar trebui sa fie luat de ceai de menta. Evitati bauturile alcoolice.

Cateva exercitii de gimnastica abdominala nu ajuta atat la scaderea in greutate cat la mentinerea siluetei si a unui abdomen plat. Executarea unor asemenea exercitii cate 10-15 minute zilnic este necesara pentru tonifierea muschilor.

Evitati pantalonii prea stramti, care va strang abdomenul, chiar daca aveti senzatia ca acestia va fac sa pareti mai supli. Pantalonii prea stransi pe abdomen va pot face rau si pot provoca chiar dureri de burta sau de stomac.

Pentru a va mentine mereu abdomenul in forma si cat mai suplu evitati o viata sedentara si faceti cat mai multa miscare: exercitii abdominale, jogging sau mergeti pe bicicleta. In supermagazine evitati scarile rulante si alegeti celelalte scari. Urcatul scarilor este un exercitiu fizic destul de eficient.

 

Tag:

Din aceeași categorie

Lăsați un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *