Un studiu realizat pe 50 de femei și 50 de bărbați cărora li s-au prezentat câteva reclame cu două modele sexy (care au pozat pentru H&M și Reebok) dărâmă mai multe mituri. Unul dintre acestea: bărbații se uită mai întâi la sânii unei femei. Greșit. Femeile sunt primele care se uită la sânii altei femei!
Bărbații studiază mai întâi fața unei femei și o fac pe îndelete, petrecând cu 40% mai mult timp analizând-o decât femeile, arată studiul, pe când femeile acordă sânilor o primă, dar nu atât de insistentă privire.
Femeile sunt așadar primele care se uită la sâni, dar bărbații stau mai mult timp privindu-i ulterior.
Și bărbații, și femeile acordă apoi atenție posteriorului și picioarelor, dar de aici privirile lor se despart, căci femeile sunt mai interesate de cât de tonifiat este abdomenul și cât costă bikinii, iar bărbații se concentrează pe sâni și pe zona inghinală.
Când au avut în față o reclamă la o mașină, cele două sexe s-au comportat iarăși complet diferit: femeile s-au uitat prima dată la mașină, dar bărbații au citit mai întâi specificațiile ei.
Citește și Valeriană pentru stări de nervi şi agitaţie