Lenjeria intimă neagră sau roșie a fost înlocuită de cea violet sau mov.
Conform unei constatări a unui lanț englez de magazine, bărbații cumpără acum mai mult lenjerie intimă de alte culori.
„După ce a fost prima alegere timp de mai bine de 50 de ani, lenjeria roșie a fost în sfârșit înlocuită”, a constatat Michelle Dowdall, purtător de cuvânt al firmei.
Conform cifrelor, mai mult de un bărbat din doi (54%) a ales o lenjerie violet pentru jumătatea sa.
În opinia psihologilor, totul ține de simbolurile culorilor, iar violetul este o culoare pe care o aleg persoanele care sunt în căutarea securității și care încearcă o întoarcere la valori și la stima de sine.
Specialiștii cred, de asemenea, că această întorsătură poate fi dată de criza economică și financiară. „Impactul acestei crize este la fel de mare atât în zona euro, cât și în… dormitoare”, declară ei în Daily Mail.
Citește și Problemele bărbaților obsedați de sânii mari