Nimic mai neplăcut decât să vezi haina care-ţi place cum stă pe un trup mai frumos ca al tău, se afirmă pe sciencedaily.com.
Publicat în Journal of Consumer Research, un studiu de dată recentă explică de ce vânzătoarele urâţele sunt cele care fac cele mai bune vânzări la haine.
Când nu-ţi place fizic de tine, eşti nemulţumită de felul în care arăţi, tot ce-ţi mai trebuie ca să te facă să te simţi şi mai rău este să faci cumpărături în compania cuiva sexy.
Prieten, străin, persoana sexy te va face să nu mai cumperi ceea ce te gândeai că ţi-ar sta bine.
Este adevărat că toţi cumpărătorii care nu au o părere prea bună despre corpul lor au tendinţa de a se lăsa influenţaţi mai mult de părerile altor cumpărători decât de cele ale vânzătoarelor, dar specialiştii se întreabă în continuare dacă este bine ca o vânzătoare să poarte hainele pe care le vinde.
O dată ce cumpărătorul vede că o haină stă perfect pe trupul vânzătoarei, în mod evident va fi afectat de această comparaţie şi va pune umeraşul la loc, refuzând să mai cumpere.
Acelaşi lucru se va întâmpla însă şi dacă va vedea aceeaşi haină purtată de un alt cumpărător care se află întâmplător în magazin.
Studiul, relatează sciencedaily.com, indică magazinelor că, în ciuda a ceea ce se credea, vânzătoarele sexy nu fac deloc o reclamă bună când poartă hainele din magazin, mai precis nu fac altceva decât să scada vânzările.