Potrivit unui sondaj realizat de revista germană Men’s Car, posesorii mașinilor marca BMW se bucură de cel mai mare număr de relații sexuale. Rezultatul testului distruge miturile care asociază mașinile cu sexul.
Dacă vă imaginați că posesorii de autoturisme marcă Porsche sunt persoane vioaie, vă înșelați. În Germania nu aceștia se bucură de cel mai crescut libidou.
Sondajului a fost efectuat pe 2.250 de conducători auto cu vârste cuprinse între 20 și 50 de ani. Aceștia au fost rugați să precizeze câte raporturi sexuale întrețin săptămânal.

Posesorii autoturismelor marca BMW dețin o medie de 2,2 raporturi sexuale pe săptămână.
După conducătorii de BMW se situează cei de Audi, cu o medie de 2,1 raporturi sexuale săptămânale.
Deținătorii de mașini Volkswagen și Mercedes au obținut o medie mai mică, respectiv 1,9 și 1,6.
S-a dovedit că posesorii de Porsche nu fac dragoste decât de 1,4 ori pe săptămână.
Cei care preferă autoturisme italiene dețin un loc important în clasament, fiind urmați de posesorii de autoturisme franceze.
Conducătorii de autoturisme americane nu se bucură de o viață sexuală prea activă.
Posesorii mărcilor coreene sunt puțin mai sus în clasament, ocupând un loc superior față de cei care au Porsche, având o medie de 1,5 contacte sexuale săptămânale.
Rezultate sondajului sunt relative, deoarece persoanele care au răspuns la întrebări s-au oferit voluntar.
Citește și Țigările electronice cresc riscul de boli cardiace