LOADING

Scrie...

Exercitii pentru a preveni durerile de spate

Share

Variatii taur-pisica

Aceste exercitii reduc tensiunea de la nivelul spatelui si a soldurilor.

Pozitia taur: Sprijinindu-va pe palme si pe genunchi, inspirati si rotunjiti coloana, spatele devenind concav.

Pozitia pisica: Expirand, contractati muschii abdominali, trageti de talie in jos, ridicand capul.

Pozitia copil: Lasati soldurile pe calcaie, rotunjiti coloana si sprijiniti toracele pe podea, cu bratele intinse inainte. Ramaneti in aceasta pozitie cateva secunde.

Pozitia „pod” 

Intinde: abdominalii, soldurile, spatele

Intareste muschii abdominali.

Stati pe podea cu fata in sus, cu picioarele uspr departate, cu palmele in jos.

Inspirand, apasati in talpi si ridicati corpul pana devine aliniat cu capul.

in timp ce expirati, contractati abdomenul si coborati usor spatele.

Repetati de 6 ori.

Pozitia „Cobra”

Intareste musculatura spatelui si pe cea a pelvisului.

Stati cu fata in jos si cu mainile indoite la nivelul umerilor.

Tineti fruntea pe podea, gatul usor incordat.

Inhalati si ridicati pieptul, folosind muschii spatelui.

In acelasi timp, ridicati piciorul drept cat de sus puteti, astfel incat sa mentineti pelvisul orizontal.

Mentineti cateva secunde si apoi, expirand, coborati corpul.

Repetati de cate 6 ori pentru fiecare parte, de fiecare data ridicand piciorul mai sus.

 

Tag:

Din aceeași categorie

Lăsați un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *