LOADING

Scrie...

Dieta antiaging de weekend

Share

Dati-i pielii dumneavoastra un imbold de frumusete din interior cu ajutorul unui regim delicios, care va va ajuta sa obtineti un chip mai curat si mai tanar.

Imbatranirea naturala este normala si, cel putin deocamdata, nu o putem combate, dar stresul si suprasolicitarea au un efect foarte evident asupra tonusului si elasticitatii pielii. Pielea este al doilea organ al detoxifierii dupa ficat si tot ce nu mai poate „rezolva” ficatul ajunge aici, transformandu-se in pete, riduri si cearcane. Un aport crescut de antioxidanti reprezinta cheia unei diete antiaging de weekend. Incepeti fiecare zi cu un pahar de apa calduta amestecat cu zeama de lamaie si cu sucul unei portocale.

Detoxifierea antiaging este de fapt un ajutor dat celulelor pentru inlaturarea toxinelor, astfel incat acestea sa poata absorbi antioxidantii din fructe si legume. Astfel, celulele vor fi mai protejate de atacul nociv al radiatiilor UV, al poluarii, al zaharurilor, al fumatului, al mancarurilor prajite si procesate.

Pentru acest regim va recomandam sa alegeti, dupa plac, din urmatoarele alimente. Nu este o dieta pentru slabire, astfel incat, cel putin fructe si legume puteti manca atat cat doriti.

Mic dejun:

iaurt natural cu zmeura si afine proaspete, nuci maruntite, seminte si scortisoara dupa gust.

orez brun (sau quinoa), ou, macrou afumat si mazare.

Pranz:

peste la cuptor cu sfecla rosie, morcov, dovlecei si un cartof mic, copt.

• 3 felii de carne de pui sau de curcan cu spanac, salata verde, 1/2 avocado, rosii cherry.

Cina:

macrou copt, umplut cu felii de lime, coriandru, ghimbir si usturoi – servit cu legume fierte

pui Thai

Pui Thai

Ingrediente (4 portii):

3 catei de usturoi, taiati in felii subtiri

4 bucati de piept de pui, aproximativ 140g fiecare

400 ml lapte de cocos neindulcit

o radacina de ghimbir

zeama de lamaie

un ardei iute verde mic,tocat fin

6 portii de legume (spanac, ardei gras, porumb dulce, morcovi, fasole verde, broccoli sau conopida)

2 linguri de coriandru (se adauga la final)

Mod de preparare:

Se prajeste usturoiul in ulei (de masline) la foc mic. Se adauga pieptul de pui si se rumeneste. Se adauga laptele de cocos, apoi toate celelalte ingrediente, se acopera si se fierbe timp de aproximativ 20 de minute.

Verificati carnea de pui daca este bine preparata si serviti cu coriandru proaspat pe un pat de orez brun.

Tag:

Lăsați un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *