LOADING

Scrie...

Dieta pentru o talie subtire

Share

Luni
Mic dejun
Coacaze negre, un pahar de suc de lamaie, o felie de paine prajita unsa cu branza cu un cntinut scazut de grasimi.
Pranz
Salata de cruditati cu ardei gras, morcovi si castraveti cu 75 g de piept de pui la gratar, o ceasca de iaurt degresat.
Cina
100g de carne de gaina preparata la cuptor cu morcovi, spanac, ardei gras, boabe de porumb, o rosie mica.
Gustare
Trei patratele de ciocolata neagra cu 70% cacao si 30 de boabe de strugure.

Marti
Mic dejun
Jumatate dintr-un fruct curatat de mango si 150 g de iaurt cu un continut redus de grasimi.
Pranz
O salata mare verde cu branza rasa, cu o picatura de otet balsamic, piept de pui la gratar, o portocala.
Cina
Sardine la cuptor cu usturoi. Adaugati drept garnitura cartofi natur si broccoli. La desert, consumati salata cu orice fructe, exceptand banana.
Gustare
Patru migdale nesarate.

Miercuri
Mic dejun
Shake de fructe facut din 200 ml lapte, 100 g zmeura, doua lingurite de miere de albine si o lingurita de unt de alune.
Pranz
Cartofi copti cu cateva boabe de fasole rosie si porumb dulce in sos chili.
Cina
75 g creveti si orez cu legume (o ceapa mica, usturoi, telina, un ardei gras verde si jumatate de ardei gras rosu). Consumati cu salata verde.
Gustare
Doua felii de sunca presata, trei felii de mango cu putine grasimi si sase alune.

Joi
Mic dejun
Doua felii de paine prajita cu branza degresata sau cu marmelada. Un mar.
Praz
Guacamole – o reteta traditionala mexicana, cu avocado si legume. Se decojesc doua fructe de avocado, se scoate samburele, iar pulpa se piseaza cu o furculita. Stropiti pulpa cu suc de lamaie ca sa nu se oxideze. Adaugati o ceapa tocata, un ardei tocat, o rosie taiata cubulete mici si verdeturile tocate marunt. Sarati dupa gust.
Cina
Pui la cuptor cu ardei gras, ciuperci si ceapa.
Gustare
Trei biscuiti.

Vineri
Mic dejun
Musli neindulcit cu lapte si un pumn de afine sau coacaze.
Pranz
Avocado cu salata de creveti: un avocado mic decojit cu salata verde, otet balsamic, suc de lamaie si jumatate de ceasca de creveti.
Cina
Oua fierte cu ardei verzi, galbeni si rosii copti. Adaugati o rosie decojita si ardei iute.
Gustare
150 g de iaurt dietetic si trei caise uscate.

Sambata
Mic dejun
150 g de alune prajite, o felie de paine prajita, o portocala.
Pranz
Un cartof copt cu rosii, castraveti si 30 g de urda si masline negre.
Cina
150 g de peste la cuptor, cu jumatate de ceapa, rosii, ciuperci si o felie de ardei gras rosu.
Gustare
Trei biscuiti.

Duminica
Mic dejun
O banana mica, un mar, o ceasca mica de iaurt dietetic.
Pranz
Salata de cruditati cu ardei gras, morcovi si castraveti cu 75 g de piept de pui la gratar, o ceasca de iaurt degresat.
Cina
Peste la cuptor cu patru cartofi fierti, mazare si broccoli. Consumati cu rosii proaspete, ceapa, sare, piper si suc de lamaie ca desert: o ceasca de capsuni.
Gustare
Pepene galben.

3 Ponturi
Cunoasteti nutrientii
Lecitina – continuta in alune, oua, morcovi si mere – este renumita pentru proprietatile sale de stimulare a arderilor grasimilor, fiind un inamic al celulitei.
Eliminati compusii daunatori
Cafeina afecteaza fluxul limfatic, stimuland sinteza grasimilor si retentia toxinelor. Consumati doar o ceasca pe zi.
Hidratare
Un corp bine hidratat inseamna o piele intinsa si putine puncte negre. Consumati cel putin 1,5 litri pe zi.

Tag:

Din aceeași categorie

Lăsați un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *