LOADING

Scrie...

Share

Cu ajutorul acestei diete puteti slabi 15 kilograme pe parcursul a 3 luni. Dieta de 90 de zile a fost initial prescrisa sportivilor, insa a fost adoptata si in cardiologie datorita efectelor benefice de reglare a tensiunii arteriale.

Desi dieta tine 90 de zile, o puteti intrerupe si mai repede, daca nu doriti sa slabiti atat de mult, insa efectul de accelerare a metabolismului nu mai este garantat.

Reguli generale ale dietei

Numarul de calorii consumate zilnic poate parea destul de mare, insa dieta creaza un echilibru perfect in organism, astfel incat veti slabi sanatos, fara a va infometa sau a va priva de anumite grupe alimentare.

Micul dejun consta in fructe, fie doua mere, doua pere, piersici, pepene, o banana etc. Incercati sa respectati toate mesele, intrucat fiecare are un rol important in atingerea scopului final. Dupa incheierea dietei, pentru alte 90 de zile, continuati sa mancati fructe la micul dejun. Daca in aceste 3 luni de mentinere mai slabiti alte 3 kg, inseamna ca schimbarea metabolismului s-a produs. Puteti consuma cafea si ceai fara zahar in ce cantitate doriti. O data pe luna, dupa ziua de fructe, urmeaza o zi in care se consuma doar apa, cu scopul de detoxifiere.

Ziua 1 – ziua proteinelor. Dupa micul dejun cu fructe, puteti consuma la pranz carne fripta sau fiarta, de exemplu 3 felii de piept de pui sau carne slaba. Puteti inlocui carnea cu 3 oua fierte sau cu diverse branzeturi. Important este sa ajungeti la un aport de proteine de circa 200 g. Alaturi de carne sau lactate, consumati salata, in orice cantitate, condimentata cu sare, piper sau verdeturi, dar fara ulei, o felie de paine, de preferinta integrala, si un bol de supa fara paste fainoase. La cina consumati acelasi meniu ca la pranz, dar redus cantitativ la jumatate si sarind peste paine si supa.

Ziua 2 – ziua de legume. Dupa micul dejun cu fructe, consumati la pranz orice fel de legume fierte la abur sau inabusite, condimentate cu sos de rosii, ketchup sau verdeturi. La cina consumati aceleasi legume ca si la pranz, insa intr-o cantitate redusa la jumatate.

Ziua 3 – ziua de carbohidrati. Dupa micul dejun cu fructe, consumati la pranz paste cu sos simplu de rosii, cu pesto, bulion sau blat de pizza cu sos de rosii sau rosii proaspete, fara mozarella sau carne.

Ziua 4 – ziua fructelor. Aceasta e ziua in care trebuie sa consumati orice fel de fructe si in orice cantitate, la micul dejun, pranz si cina.

Nu uitati: pentru ca dieta sa aiba succes, respectati ordinea zilelor din acest meniu disociat.

 

Tag:

Lăsați un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *