LOADING

Scrie...

Dieta anticelulitica

Share

Asezati-va la masa si declarati razboi celulitei! Este inamicul numarul 1 al femeilor si le afecteaza pe toate, indiferent daca sunt foarte grase sau extrem de slabe.

Celulita afecteaza nu doar celulele adipoase, ci si tesutul interstitial (dintre celule) si vasele sanguine cele mai mici (venule si capilare sanguine). Afectiunea, care face pielea sa arate ca o coaja de portocala, se localizeaza in special pe abdomen, coapse si fese.
Pentru a trata celulita este important sa va adresati unui medic. In acelasi timp, trebuie sa aveti un stil de viata echilibrat, cu o alimentatie care sa ajute la ameliorarea elasticitatii pielii si la eliminarea apei din tesuturile subcutanate.
Trebuie sa consumati alimente proaspete, bogate in vitamine si saruri minerale cu un continut mare de fibre (substante care faciliteaza digestia), vitamina C, E si potasiu. Sunt alimente care ajuta la stimularea circulatiei, contrastand retentia hidrica si reducand inflamatia tesuturilor subcutanate afectate de celulita. Evitati salamurile, branzeturile, mancarurile tip fast food.

1. Beti multa apa.

In dietele anticelulitice este foarte recomandat sa consumati cat mai multa apa plata care va va ajuta sa eliminati toxinele din organism. Cantitatea zilnica trebuie sa fie de cel putin 1,5 litri de apa. Sunt recomandate si ceaiurile din plante medicinale sau ceaiul verde.

2. Nu mancati sarat!

Atunci cand alegeti alimentele pe care le veti consuma in timpul dietei este important sa le eliminati pe cele care favorizeaza retentia apei in organism. Sarea este inamicul numarul 1 pentru o dieta anticelulitica. Asadar, este important sa reduceti consumul de sodiu, substanta care ajunge in organismul nostru mai ales sub forma de clorura (sarea de bucatarie). Sodiul retine apa in interiorul celulelor impiedicand schimbul corect de lichide intre celule si exteriorul lor.

3. Acizi grasi si proteine pentru elasticitatea pielii

Pestele, carnea alba si nucile contin acizi grasi care ajuta la cresterea elasticitatii pielii. Nu trebuie sa uitati proteinele, care pot proveni din carnea alba, lapte degresat, peste slab, oua, soia si legume.

4. Multe fructe si legume

Fructele si legumele se vor consuma in cantitati mari. Pentru e evita balonarile este indicat sa consumati legume decorticate. Pentru a imbunatati circulatia sangelui este important sa consumati afine, capsune si zmeura. Afinele sunt bogate in substante care protejeaza vasele sanguine. Flavonoidele, aliati adevarati ai microcirculatiei, sunt continute in cantitati foarte mari in fructele de padure. Toate fructele bogate in apa, dar mai ales cele care contin potasiu (piersica, ananas, cirese) au actiune diuretica.

Tag:

Din aceeași categorie

Lăsați un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *