LOADING

Scrie...

Dieta hidratantă, bogată în vitamine și minerale

Share

Pierdeți până la 3 kg în două săptămâni, cu o dietă hidratantă, bogată în vitamine și minerale!

Această dietă săptămânală vă va ajuta să pierdeți kilogramele în plus menținând în același timp resursele de apă ale organismului. Mai mult, programul reface patrimoniul hidric al corpului pus la probe dure de temperaturile schimbătoare, dar, în același timp, detoxifică și ajută la pierderea grăsimilor în exces.

Meniul trebuie să fie bogat în vitamine și săruri minerale care să compenseze pierderile cauzate de transpirația în exces. Este o dietă bazată pe fibre și apă, dar simplă, pentru a nu obosi aparatul digestiv.

Dieta hidratantă, bogată în fructe și legume, furnizează organismului zilnic 1.250 de calorii și permite pierderea a 3 kg. Fiind vorba despre un regim sever, el trebuie să fie urmat pentru doar două săptămâni.

Recomandări: salatele de legume sau de fructe de la cină trebuie să fie consumate înainte de alte alimente; beți cel puțin un litru de apă zilnic; limitați consumul de sare la maxim, înlocuind-o cu oțet sau suc de lămâie și condimente; în plus, pentru condimentare și la gătit folosiți mereu ulei de măsline, dar nu mai mult de două lingurițe, zilnic.
Luni
Mic dejun: 300 g de lapte degresat; 30 g de cereale integrale; orzață în locul cafelei, îndulcită cu jumătate de linguriță de miere de albine;
Gustare: o salată de fructe proaspete, neîndulcită;
Prânz: 50 g de salată de orez cu 40 de g de mazăre, 40 g de morcov, 50 g de roșii, 50 g de ardei gras, o jumătate dintr-o ceapă mică, un ou fiert, o linguriță de oțet, o linguriță de ulei de măsline;

Gustare: o ceașcă de ceai detoxifiant;
Cina: salată de ridichi; 100 g de carne de vită condimentată cu suc de lămâie; garnitură de legume la grătar cu brânză rasă și suc de lămâie.
Marți
Mic dejun: o ceașca de ceai verde fără zahăr, trei biscuiți cu gem de zmeură sau prune, fără zahăr;
Gustare: un pahar de suc de grepfrut;
Prânz: salată de scrumbii cu 100 g de scrumbii, o salată verde, jumătate de gogoșar, 20 g de măsline verzi, un vârf de busuioc proaspăt, suc de lămâie, o linguriță de ulei de măsline;
Gustare: o ceasșcă de ceai detoxifiant fără zahăr; un iaurt dietetic;
Cina: salată cu morcovi și salată verde fără condimente; o farfurie de supă de cereale (orz, ovăz); 200 g de salată de fructe proaspete.
Miercuri
Mic dejun: o ceașcă de orzață fără zahăr cu 30 g de biscuiți;
Gustare: 200 g de fructe (kiwi, piersici sau pepene verde);
Prânz: 70 g de pește cu vinete praăjite;
Gustare: o ceașcă de ceai detoxifiant neîndulcit; un pahar de lapte degresat;
Cina: salată de ridichi cu țelină; 100 g de carne de vită; o cupă cu căpșuni cu un pahar de vin spumant, lămâie și o linguriță de miere.
Joi
Mic dejun: un iaurt dietetic cu două linguri de cereale integrale;
Gustare: un suc de fructe fără zahăr;
Prânz: salată cu mazăre, 150 g de grame de semințe de soia, 100 g de salată verde, pătrunjel, suc de lămâie, 2 ouă fierte;
Gustare: o ceașcă de ceai detoxifiant fără zahăr; o felie de pepene verde;
Cina: salată verde cu dovlecel proaspăt tăiat rondele; 70 g de brânză proaspătă, cu țelină rasă sau mărar sau 250 g de roșii umplute cu 70 g de brânză proaspătă condimentată cu busuioc și pătrunjel.
Vineri
Mic dejun: o ceașcă de ceai verde cu trei biscuiți;
Gustare: un frappe din lapte (200 g) și fructe (200 g); un iaurt dietetic, o felie de ananas;
Prânz: pește afumat cu două linguri de maioneză și suc de lămâie;
Gustare: o ceașcă de ceai detoxifiant fără zahăr; o felie de pepene verde sau 200 g de fructe de sezon;
Cina: salată de țelină și ridichi; 100 g de friptură de vită; salată mixtă.
Sâmbătă
Mic dejun: un iaurt dietetic cu fructe proaspete;
Gustare: 200 – 250 g de fructe proaspete cum ar fi kiwi, piersicile sau pepenele verde;
Prânz: salată de legume la grătar: o ceapă albă medie, un ardei gras, jumătate de vânătă, un dovlecel, un ou fiert, o linguriță de oțet și una de ulei de măsline; un vârf de sare;
Gustare: o ceașcă de ceai detoxifiant fără zahăr; un pahar de lapte degresat; o lingură de cereale integrale;
Cina: salată de țelină și ridichi; 100 g de friptură de vită; salată mixtă.
Duminică
Mic dejun: o ceașcă de ceai verde fără zahăr; 3 biscuiți cu dulceață de zmeură sau de prune;
Gustare: un pahar de suc de roșii;
Prânz: salată mixtă de legume;
Gustare: o ceașcă de ceai detoxifiant fără zahăr; un pahar de lapte degresat; o lingură de cereale integrale;
Cina: un măr și două felii de ananas; o farfurie cu supă de cereale (orz, ovăz); un iaurt dietetic cu fructe.

Tag:
Articolul anterior

Din aceeași categorie

Lăsați un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *