LOADING

Scrie...

Alimente pentru tinerete: Quinoa cu legume

Share

Alimentele joaca un rol important in lupta impotriva imbatranirii. Alegeti alimentele care promoveaza o stare buna de sanatate si care combat radicalii liberi.

Quinoa cu legume

Legumele verzi si galbene sunt o sursa importanta de vitamina C, ajutand in lupta impotriva stresului oxidativ. Ardeii grasi sunt o sursa exceptionala de vitamina C, ajutand la combaterea ridurilor. Cerealele integrale ajuta in lupta impotriva bolilor favorizate de inaintarea in varsta, cum ar fi diabetul de tip 2 si afectiunile cardiovasculare. Nucile sunt o sursa importanta de grasimi nesaturate, de vitamine si fitonutrienti.

Ingrediente:

O ceasca de quinoa

30 ml ulei de floarea soarelui

O ceapa rosie, feliata

Doi catei de usturoi zdrobiti

Un ardei gras feliat

O ceasca de varza rosie feliata

½ ceasca de alune maruntite

15 ml miere de albine

45 ml sos de soia

O lingura de seminte de chia

Fierbeti quinoa. Intr-o tigaie (de preferat vas wok) incalziti uleiul, adaugati ceapa si usturoiul si prajiti-le 30 de secunde. Adaugati ardeiul, varza, nucile, mierea si sosul soia si lasati-le pe foc pana cand varza de inmoaie dar ramane putin crocanta. Serviti cu quinoa, presarand deasupra seminte de chia.

Tag:

Din aceeași categorie

Lăsați un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *