LOADING

Scrie...

Share

Ciresele au o puternica acţiune depurativa, drenanta si laxativa. Si asta nu e tot. In ultimii ani, studiile au mai evidenţiat numeroase proprietaţi benefice ale acestor fructe.

Astfel, cirestele au si o actiune antiinflamatorie si analgezica datorita unor substante pe care le contin – antociani.

In plus, consumul de cirese in dietele pentru scadere in greutate este extrem de benefic deoarece aceste fructe sunt bogate in fibre solubile care o data ajunse in stomac absorb apa si isi maresc volumul, dand senzatia de satietate.

Sunt suficiente 20-25 de cirese pe zi, pentru a obtine un efect depurativ si de detoxifiere a intregului organism si o actiune reechilibranta a intestinului, utila in special in cazul persoanelor care sufera de constipatie.

Dieta cu cirese

Aceasta dieta trebuie tinuta 3 zile pe saptamana, timp de cel putin o luna. Va va ajuta sa slabiti cel putin 4 kilograme.

Prima zi

Inainte de micul dejun: 20 cirese pe stomacul gol.
Mic dejun: o ceasca de orez cu lapte (chiar si rece), cu o lingurita de praf de cacao solubila, 2 felii de paine prajita cu 2 linguri de gem de cirese fara adaos de zahar.
Gustare: 10 cirese si o banana
Pranz: salata mixta condimentata dupa gust cu 2 linguri de ulei de masline extra virgin si suc de lamaie, 80 g de orez fiert, o felie de pepene
Gustare: 4 caise si un ceai de cozi de cirese
Cina: ca un aperitiv, un suc de cirese fara adaos de zahar, 200 g de piept de pui la gratar sau prajit; legume de sezon fierte sau crude , 70 g de pâine, de preferinta intregrala.

A doua zi

Inainte de micul dejun: 20 cirese pe stomacul gol
Mic dejun: o ceasca de lapte, o felie de pâine integrala cu gem de afine
Gustare: 10 cirese
Pranz: salata mixta condimentata dupa gust 2 linguri de ulei de masline extra virgin si suc de lamâie, 80 g de paste cu 3-4 linguri de linte fiarta si calita cu ceapa si sos de rosii.
Gustare: ceai de cozi de cirese
Cina: ca aperitiv, un suc de cirese fara adaos de zahar, 200 g de somon la gratar sau prajit; legume de sezon fierte sau crude, 70 g de pâine, de preferinţa intregrala.

Ziua a treia

Inainte de micul dejun: 20 cirese pe stomacul gol.
Mic dejun: o ceasca de lapte, 4 biscuiti integrali cu doua lingurite de dulceata
Gustare: 10 cirese
Pranz: salata mixta condimentata dupa gust cu 2 linguri de ulei de masline extra virgin si suc de lamaie, 1 bol de supa de legume,
Gustare: 100 g de zmeura si un ceai de cozi de cirese
Cina: ca aperitiv, un suc de cirese fara adaos de zahar, salata verde cu porumb dulce si ton, 70 g de pâine integrala, o salata de fructe de sezon.

Tag:

Lăsați un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *