LOADING

Scrie...

Dieta cu portocale

Share

Scapati de kilogramele in plus si dobanditi mai multa energie urmand dieta cu portocale.

Portocalele, si citricele in general, sunt bogate in vitamina C, care creste imunitatea si stimuleaza circulatia sangvina. Aceasta dieta este recomandata celor care se simt slabite, dar trebuie sa fie evitata de persoanele care sufera de arsuri la stomac.
Potrivit nutritionistilor, alimentele care au culoarea galbena sau portocalie ajuta la imbunatatirea digestiei si va ajuta sa scapati de emotiile negative, stimuleaza sexualitatea si dezvoltarea fizica si mentala. Asadar, scapati de depresie si imbunatatiti-va aspectul cu dieta cu portocale!

Reguli generale
In cazul in care vi se face foame, in afara meselor prevazute in dieta, puteti manca o portocala.
Inainte de micul dejun, beti un pahar de apa, iar dupa cina – o cesca de ceai de musetel impotriva anxietatii pe care o poate da dieta.
Alimentele vor fi preparate prin fierbere sau la cuptor, fara a adauga ulei. Produsele alimentare trebuie sa fie cantarite crude, inainte de a fi preparate. Condimentele nu ingrasa, dar atentie la cantitatea de sare pe care o adaugati alimentelor!
Cu exceptia cazurilor in care este specificata o anumita cantitate, puteti consuma oricat doriti din bunurile prevazute in dieta!

Ziua 1
Mic dejun: Ceai, un suc de portocale, un ou si doua felii de paine prajita.
Pranz: Trei felii de peste afumat, un iaurt dietetic.
Cina: 200 de grame de orez fiert aromat cu ton in saramura, masline, doua linguri de ulei de masline extravirgin. Salata de varza cu ulei de masline si lamaie. Trei biscuiti. O portocala.
Ziua 2
Mic dejun: Ceai, 40 de grame de orez cu lapte, suc de portocale.
Pranz: legume fierte dupa dorinta (cu exceptia cartofilor) cu ulei de masline si lamaie. Doua linguri de fulgi cu lapte. Un grepfrut. Un iaurt dietetic. Doua felii de paine integrala.
Cina: 200 de grame de paste cu 300 de grame de creveti curatati si rosii proaspete si patrunjel.
Ziua 3
Mic dejun: Ceai, un suc de portocale, un ou si doua felii de paine prajita.
Pranz: Supa de legume. Portocale. Un iaurt dietetic.
Cina: 50 de grame de orez fiert cu ulei. Merluciu fiert cu ulei de masline, patrunjel, sare si suc de lamaie. O felie de paine prajita. Portocale.
Ziua 4
Mic dejun: Ceai. Suc de portocale. 5 biscuiti.
Pranz: Salata cu citrice si telina asezonata cu ulei de masline, sare si lamaie. O felie de paine prajita. 50 de grame de parmezan.
Cina: Spaghete cu 50 de grame de rosii proaspete si busuioc si o lingurita de ulei. Un ou fiert. Doua felii de paine prajita. Telina cruda. Salata de fructe proaspete, cu o lingurita de inghetata de lamaie.
Ziua 5
Mic dejun: Ceai. Un suc de portocale. Lapte degresat cu un pumn de fulgi de porumb.
Pranz: Fasole verde, fiarta, condimentata cu o lingura de ulei de masline si suc de lamaie. 4 felii de mozzarella. Un iaurt degresat. O portocala.
Cina: 4 felii de paine prajita cu sos facut din urda cu portocale. Paste cu ciuperci, patrunjel si o lingurita de ulei de masline. Doua mandarine.
Ziua 6
Mic dejun: Ceai, 40 de grame de orez cu lapte, suc de portocale.
Pranz: 3 felii de peste fiert condimentat cu suc de lamaie si cimbru. Salata de morcov asezonata cu lamaie si ulei de masline. O felie de paine prajita. Un mar si o para. Un iaurt dietetic.
Cina: 100 de grame de cartofi fierti condimentati cu sos de rosii si cu o lingurita de parmezan. Salata verde cu ulei de masline si lamaie.
Ziua 7
Mic dejun: Cafea. Un iaurt dietetic.
Pranz: 50 de grame spaghete cu pui. Salata verde. Doua portocale.
Cina: Supa de legume. Doi cartofi fierti. Fulgi cu lapte.

Proprietatile portocalelor
Portocalele sunt fructe de iarna, intrucat se coc din noiembrie pana in primavara. Ca si restul fructelor, portocalele ar trebui consumate in sezonul in care se coc, pentru a nu fi tratate. In acest fel sunt disponibile mai multe vitamine si se previne ingestia de difenil. Aceasta este o substanta utilizata pentru tratarea suprafetei fructelor pentru a evita putrezirea, dar care este daunatoare pentru ficat, inima si sistemul nervos.
Portocalele sunt o excelenta sursa de vitamine, mai ales C si A, urmate de P si B. Una sau doua portocale pe zi asigura necesarul de vitamina C. Aceasta vitamina stimuleaza sistemul imunitar si protejeaza caile respiratorii. Vitamina C si flavonoidele continute au un rol important in recuperarea si conservarea tesutului conjunctiv uman, intaresc vasele de sange, in special capilarele, impiedicand formarea de edem. Astfel, portocalele pot fi utile si pentru frumusete prin combaterea bolilor cauzate de probleme circulatorii, cum ar fi celulita, varicele si hemoroizii.

Tag:

Din aceeași categorie

Lăsați un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *